هتل های مجلل روسیه
نوشته شده توسط : ازیتا

 

از بین سه هتل برتر شهر مسکو روسیه می توان به هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه که واقع در داخل مرکز تجاری مسکو ،در نزدیکی میدان سرخ و کاخ کرملین ، مرکز خرید بزرگ گوم GUM و بالشوی تئاتر،اشاره کرد. همچنین گردشگران تور روسیه ای که به تئاتر، فرهنگ و معماری علاقه مند هستند، تورسکوی (Tverskoy) یک انتخاب عالی می باشد. همچنین دسترسی آسان به مترو از دیگر ویژگی های این هتل می باشد. این هتل دارای  ۱۲ طبقه و ۳۳۴ اتاق بزرگ  و لوکس و کلاسیک با امکان کنترل الکترونیکی پرده ها و نور اتاق و اینترنت رایگان در سرتاسر هتل می باشد.هتل دارای تراس پشت بام با چشم انداز بزرگ و زیبا به میدان سرخ و کاخ کرملین بوده که لانج O2 واقع در هتل انواع غذای ژاپنی و بین المللی و کافی شاپ و رستوران نویکوف (Novikov) نیز انواع غذا های اروپایی و آسیایی را برای گردشگران تور روسیه سرو می کند همچنین در کافه رستوران Russe نیز غذا های اصیل روسی را با دستور پخت اصلی طبخ می شود.

 

 

 

 امکانات هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه :

امکانات مرکز وسیع اسپای هتل ریتز کارلتون مسکو روسیه شامل وان آب گرم، استخر سر پوشیده و ۱۴ اتاق درمان ، روشنایی (نورپردازی) کریستال، شمع ها و امکانات بسیار زیبا، مرکز تناسب اندام و سالن زیبایی، پارکینگ خصوصی ، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه اضافی)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافی)، پذیرش مسافر ۲۴ ساعته، صرافی، خدمات تور، خدمات بلیط، محل نگهداری چمدان ها، دستگاه خودپرداز، خدمات اطلاع رسانی، خدمات نگهداری و مراقبت از نوزاد و کودکان، لباسشویی، خشک شویی، خدمات اتوشویی، واکس کفش، نظافت روزانه اتاق ها، خدمات جلسات و میهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه ، امکانات اتاق VIP را نام برد و امکاناتی عمومی نظیر روزنامه ها، گاوصندوق، فروشگاه (در داخل محوطه)، اتاق های بدون استعمال دخانیات، تسهیلات برای مهمانان دارای ناتوانی جسمی، آسانسور، اتاق های عایق صدا، سیستم گرمایشی  می باشد ،کارکنان هتل ریتز کارلتون با مسافران تور روسیه به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند.

 

 

 

جهت اطلاعات بیشتر از تور روسیه با آژانس سالی گشت تماس حاصل نمایید. 

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه

هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه  از اولین شعبه هتل های زنجیره ای هیلتون در روسیه که در سال 1949 و در زمان استالین و پس از جنگ جهانی دوم ساخته شده و دارای 330 اتاق مجهز به حمام با ترکیب دوش و وان، میز لپ تاب ،سرویس چای و قهوه ،کتری برقی،اتو،گاوصندوق، یخچال ، تلوزیون LCD در 19 طبقه و دارای شش اتاق جلسه و نیز یک سالن بازی در متراژ 800 متر مربعی می باشد.ساختمان این هتل 5 ستاره کوچک ترین ساختمان از مجموعه موسوم به هفت خواهران و نزدیک به ایستگاه مترو کراسنیوروتا بوده و فاصله آن تا کرملین مسکو روسیه حدود 5 دقیقه می باشد.همچنین هتل دارای کادری مجرب می باشد که در تمام طول شبانه روز آماده پذیرایی از میهمانان تور روسیه  می باشند.

 

 

امکانات هتل هیلتون لنینگراد اسکایا مسکو روسیه :

این هتل دارای چندین رستوران بوده که در آن انواع غذاهای بین الملی و روسی برای گردشگران تور روسیه سرو می شود. از جمله این رستورانها می توان به رستوران الگانت اشاره نمود که در آن غذاهای بین المللی و روسی را همراه نوشیدنی در ظروف مخصوص برای مسافران خوش سلیقه نیز سرو می شود. همچنین دارای خدمات رفاهی مانند استخر سر پوشیده ، جکوزی و سونا 24 ساعته،خشک شویی، صرافی ،فروشگاه، اینترنت رایگان ، سالن بدن سازی 24 ساعته ،حمام آفتاب برای رفاه حال هرچه بیشتر گردشگران می باشد.

 

 

جهت رزرو و اطلاعات از تور روسیه بیشتر با شماره 88178815-021 تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط:

تور روسیه مهر 95 

تور روسیه پاییز 95

تور روسیه نوروز 96

تور روسیه آبان 95

تور روسیه بهمن 95

تور روسیه دی 95

تور روسیه زمستان 95

تور روسیه آذر 95

 تور روسیه از شیراز

تور روسیه از تبریز

تور روسیه از اصفهان

تور روسیه از کرمانشاه

 

 تور روسیه از مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های روسیه , لوکس ترین هتل روسیه , مجلل ترین هتل روسیه , امکانات هتل های روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: